Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • Nederland – 6,95 euro
  • België – 11,95 euro
 
Voor bestellingen boven de 40,- euro geld gratis verzending.
 
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Afhalen

Alle bestellingen kunnen worden afgehaald op afspraak op onderstaand adres:

Binderseind 31,
5421CH
Gemert

Afspraak kan telefonisch gemaakt worden

Retourneren

Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten aan ons te laten weten.

Het heeft onze voorkeur dat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice op via info@solobeer.nl.

Om de producten vervolgens terug te sturen maken wij altijd een retour label voor je aan. Retourneren gaat bij ons via PostNL. Het retour label krijg je per e-mail toegestuurd, deze dien je te printen en op het pakket te plakken. Je kunt het pakket dan afgeven bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Voor een PostNL punt bij jou in de buurt kijk je op www.postnl.nl/locatiewijzer.

We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending komen voor jouw rekening.

Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.